Schmidts gulvservice

Gulvfirma

Økonomi og drift
  • Firmaet er under normal drift
Relevante garantiordninger
  • Ikke medlem af de ordninger vi tjekker
Autorisationer

Ingen autorisationer nødvendige

Vil du vide mere om vores baggrundstjek? Læs mere her

Firmainfo

  • Telefon: 52421406
  • Web: Ukendt
  • Adresse: Amalieparken 10, 2665 Vallensbæk Strand
  • Stiftet: 16. jan 2018
  • CVR: 39250497
  • Type: Enkeltmandsvirksomhed
  • Antal ansatte: Ikke oplyst
  • Reklamebeskyttelse

Bedømmelser fra kunder

ØDELÆGGER DIT GULV OG TAGER IKKE ANSVAR

  • 21-04-2021 af Frederik

Jeg har desværre haft en virkelig dårlig oplevelse med Casper Schmidts ”Schmidts Gulvservice”. Jeg har desværre oplevet at Casper IKKE er til at arbejde med, IKKE er til at stole på eller kan udføre sit arbejde ordentligt. Vi aftaler at han giver alle gulvene en ordentlig omgang og får slebet det hele pænt og flot med nogle lag hvidpigmentering. Først og fremmest kræver han, at jeg betaler halvdelen, så at han kan købe materialer. Det fair nok. Derefter kræver han at jeg betaler den sidste halvdel – selvom han ikke engang er startet med arbejdet endnu, fordi hans bil var på værksted. Flink og naiv som jeg nu var, vælger jeg at betale det sidste efter hårdt pres fra Casper med daglige reminders om betalingen. Vi aftaler at han kommer ind og laver mine gulve den sidste weekend i marts. Desværre var han blevet syg og måtte derfor rykke aftalen. Næste tid er to uger efter, som han OGSÅ rykker. På TREDJE forsøg på at få ham i gang, kommer han ind og ser mit el-relæ som, givet vis, er gammelt og skal skiftes. Men som min elektriker siger, så virker det og det er sikkert nok. Casper nægter at gå i gang selvom jeg har fået udtræk til en 16 amp så hans maskine kan køre. Men han kommer ikke i gang, fordi halvdelen af dagen er gået på daværende tidspunkt (klokken er 12 middagstid). Vi aftaler han fortsætter dagen efter, men om aftenen vil han rykke det til dagen efter igen (torsdag d. 15) da han har et møde dagen før klokken 11. Torsdag d. 15 hvor han efter aftale burde være gået i gang skriver jeg og spørger hvordan det står til. Her er klokken lidt over 11. Han er endnu ikke kommet i gang og mangler at købe materialer – hvilket vil sige, at alt det jeg har betalt på forhånd endnu ikke er blevet brugt og at han stadigvæk kan arbejde selvom klokken er middagstid. Der går én dag og NU er gulvet slebet færdigt – hvis man selv skulle sige det efter Caspers overbevisninger. Da jeg kommer ind og ser det, er der skidt og snavs under den hvidpigmenteret lak og der ligger endda også 2 søm, som har tydelige mærker fra sig. I hjørnerne har han ikke slebet, han har ikke finslebet, der er tydelige hvidpigment klatter i siderne og rundt i kanterne, der er smurt ujævnt med lak/pigment og generelt føles gulvet som sandpapir. Jeg beder Casper om at gøre det om, og han kommer og henter nøglerne senere og starter igen. Andet forsøg, kommer jeg op igen, selv efter de nu har brugt 2 dage på det (fredag eftermiddag og lørdag). Igen, til min overraskelse, er der gjort absolut ingenting anderledes. Det samme søm ligger stadigvæk under lakken midt inde i stuen. Der er ikke finslebet, udbedret pigmentklatterne i siderne og hjørnerne eller noget af det, som jeg har bedt ham om at udbedre. Jeg beder derfor Casper om at refundere mine penge. Men han mener selv, at han har brugt langt over det betalte beløb på 9000 kr. af materialer samt tid. Derfor vil han ikke betale nogle af mine penge igen. Efter flere forsøg og flere bortforklaringer ender jeg med at give ham et ultimatum hvor han bl.a. kan vælge at betale mig 6000 kr. så jeg dækker noget af hans materialeomkostninger og at jeg får nogle penge tilbage i forlængelse af at jeg gentagne gange måtte skubbe aftaler med håndværkere og deslige, samt at jeg kan få en ny gulvmand ud og rette op på gulvet. Det har han ikke valgt og gå med til og nu vil Casper slet ikke svare på mine beskeder eller opkald…

Bedøm firma

Dine private noter

Log ind for at skrive dine egne noter

Er det dit firma?